Leeg

ISS Facility Services gaat Lost and Found-dienstverlening op Schiphol verzorgen


ISS Facility Services gaat de dienstverlening verzorgen op de Lost & Found-klantloketten op Amsterdam Airport Schiphol. De overeenkomst is gestart op 1 januari 2020 en heeft een looptijd van vier jaar, met mogelijke verlenging van nog eens vier jaar. Tweeëntwintig medewerkers van Lost & Found treden in dienst bij ISS. In het nieuwe contract ligt de focus op het verhogen van de klanttevredenheid door excellente serviceverlening. De Lost & Found-klantloketten zijn 365 dagen per jaar geopend. ISS is ook één van de vier partners in het schoonmaakcollectief dat verantwoordelijk is voor de schoonmaak van het terminalgebouw.
 
Jaarlijks komen er maar liefst 62.000 gevonden voorwerpen binnen bij deze dienst. Elke dag haalt het team van Lost & Found ongeveer 200 verloren spullen op: van sieraden tot paspoorten en van laptops tot complete koffers. De drie Lost & Found-klantloketten op Schiphol zijn te vinden in de Aankomsthal, in Lounge 1 en op de Holland Boulevard.  

Seth Halkes, directeur Sales, Excellence Centre en Corporate Affairs van ISS Facility Services is verheugd over de nieuwe samenwerking met Schiphol. “Uit het resultaat van deze aanbesteding spreekt vertrouwen en waardering voor de samenwerking die wij sinds 2016 hebben op luchthaven Schiphol. Beide bedrijven hebben topservice in het DNA. Vooral bij Lost & Found kun je het verschil maken door reizigers een uitmuntende dienstverlening te laten ervaren en met die opdracht gaan we dagelijks vol energie aan de slag”.


Lees Meer
Leeg